måndag 20 september 2010

TACK, Markaryd!

Resultatet i valet till kommunfullmäktige i Markaryd blev överväldigande. Jag har haft svårt att föreställa mig att vi skulle kunna upprepa de fantastiska siffrorna från valet 2006. Men när alla valdistrikten var räknade i kväll kunde vi konstatera att Kristdemokraterna i Markaryd till och med ökade sitt väljarstöd med en procent och landade på 45,2%!

Det kommer att ta tid att smälta det här, men det är en fantastisk känsla att ännu en gång få ett så stort stöd och därmed få en bekräftelse på att jag och vi förvaltat det förtroende vi fått. Just nu vill jag bara uttrycka mitt och hela gruppens stora och innerliga TACK till alla väljare i kommunen för att ni har gett oss ert stöd. Vi lovar göra vårt yttersta för att förvalta det så klokt och förnuftigt vi kan – för Markaryds kommuns bästa! Tack ska ni ha!

1 kommentar:

  1. Grattis Bengt!
    Ja det var fantastiska siffror ni fick men de bevisar ju att du har väljarna på din sida!
    Lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera