måndag 31 december 2018

Gott Nytt År 2019!


















Så är det nyårsafton igen och än en gång dags att summera ett år med massor av händelser. Som vanligt kan man under de sista dagarna av det gamla året ta del av mängder med nyårskrönikor och tillbakablickar. Oftast är det de stora nyheterna som lyfts fram, men visst finns det många andra händelser att erinra om som satt guldkant på tillvaron. Många gånger hittar man storheten i det lilla och det är inte sällan det är i de små sammanhangen som man hittar det som är av verklig betydelse. 

För egen del tänker jag särskilt på de många personliga möten och sammanträffanden jag haft under året som gått. Tack till alla er som på olika sätt gett ert stöd och uppmuntran till mig! Tack för alla givande samtal, tankar och idéer! Tack för all inspiration, råd och vägledning! Tack för det stora förtroende ni visat mig i rollen som förtroendevald!


Jag hoppas att 2019 ska bli ett år som ska präglas av optimism, framtidstro och förverkligade drömmar!


Ett riktigt Gott Nytt År till Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar